Tillbaka

Nu har jag varit borta ett tag. 
Haft fullt upp kan jag ju säga. Phuuu jobbar väldigt mycket över och är slut när jag kommer hem. 

Nu har jag börjat tränat. Tänkte taita till mig lite till sommaren. Kör ett schema på 28 dagar få se om det funkar. Första dagen var det 10 armhävningar, 10 situps, 10 knäböj och 20 sekunder plankan. Nu i dag 7 är jag uppe i 16 av allt och plankan i 1 minut. 
Än går det bra. Plankan är jobbig men jag ska ta mej sjutton klara dessa dagar. I slutet är de plankan 300 sekunder. 

Jag känner redan på byxor å att magen blivit tajtare å vågen pekar neråt. Nu på 57,3. Kg. Mitt mål är 55 kg. Och bli slank om magen. Mellan övningarna gör jag lite andra övningar å tänker på vad jag äter. 
Har tagit en före bild ska bli kul å se en efterbild sen:) 

Och mellan allt finns barnklädes intresset där jag försöker shoppa lite:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0