3 Dagar kvar till JULAFTON

Har bara i morgon kvar att jobba sen är den julledigt. Pyssla och dona hemma. Julgranen har vi klätt idag, den blev så fin. Lyssnat på julmusik och myst. 
       
                                                                  

Sötnosen W ville att jag skulle knäppa kort på honom när han hjälpte mig att sätta upp sängen som farmor skulle sova i. Han tyckte det var så mysigt att ligga där. Han gick och släckte lampan och kröp ner under täcket. :)

När jag skulle gå in och lägga mig med honom så somnade jag oxå såklart som vanligt. Det är juh så mysigt. Men nu funderar jag på att städa toaletterna och sedan sätta mig ner i soffan och fortsätta läsa New Moon :)
(Bilderna går att förstora om man klickar på dem)


Wilmer ♥



Kommentarer
Carolina

Ja, usch, jag drar mig alltid in i det längsta innan jag köper nytt smink. Tråkigt och dyrt. haha



Vilken fin julgran!!

2009-12-21 @ 22:21:15
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0