Börjar bli kväller

Skönt att Petter kom fram hel. Var orolig när han skulle köra själv. Men de verkar ha gått bra. Vi saknar dig redan älskling. Kommer bli tomt utan dig.

Jag vägde mig nyss hemma hos mamma och pappa och vågen stod på 58,6. Så inga kg under julhelgen har snarare gått ner 0,4 kg sen jag vägde mig sist. Jag som ätit som sjutton. Kläderna jag fick passade eller ena tröjan kanske kunde vait en storlek mindre men jag tar den endå den ser inte precis stor ut. En rosa längre modell men knappar fram och en grönaktig, bara vanlig standard tröja. Sen fick ju W en pjamas som han skulle ha på sig direkt. Han tycker om pjamas. Jag med men klarar inte av att sova i de.

Nu ska jag gosa lite med enn trött kille som inte har sovit nått idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0