Ensamma

Nu har Petter åkt och lämnat oss över nyår. Vi fick ju följa med om vi ville men de blev inte så, ska fira hemma med mina föräldrar och ta ett lugnt nyår, de blir så när man har barn och ja tycker att de är mer än okej att sitta hemma som sagt nyår är överskattat. Kommer vara ensamt att inte ha någon att diskutera och prata riktigt med. W pratar ju men vi brukar inte hålla länga diskussioner han och jag hehee :) Men de ska bli skönt på ett vis. Nu hinner jag nog städa hela huset + tvätta upp allt. Blir värst på kvällarna.. men jag klarar mig. Nyår ska vi sova hos mina föräldrar så sen kommer Petter hem så söndag. Så jag och W kommer få de riktigt mysigt.

Vi får följa med till Bromölla en annan gång. Helst när de inte är så himla kallt när man måste klä på sig på mycket.

Undra om jag får mina kläder jag har beställt idag. Men de får jag väl inte men de stod att de skulle levereras V.53. Hoppas jag kan ha dem så jag inte beställde för stort. Var tvungen att ha xs när jag köpte på gina igår. Men de brukar ha rätt stora storlekar. Får höra ifrån folk att jag har tappat vikten. Så som jag är nu har jag nog aldrig varit, sen jag var 13. ska bli kul att väga sig sen när jag kommer hem till mamma och pappa.

Ska gå till mamma och pappa sen, Ska skjutsa Wbobben:) Hoppas att han vill åka ananrs får jag bära honom. Och han har ju blivit så tung. Nu ska jag klä på mig, sitter här bara i morgonrock och myser. W sitter i soffan och kollar Mamma Mu. Han älskar dem filmen.

Återkommer nog några ggr idag så jag har någonting att göra spec, när W har somnat!


Kommentarer
Carolina

Ja, det får ni allt göra och så ska vi komma upp och hälsa på hos er. :)



Vad kul att tappa vikt sådär utan att ha gjort nått speciellt för det. :) Hoppas kläderna passar ändå.

2009-12-30 @ 13:53:06
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0