Fingerfärg

                                                          
Nu har vi målat lite med fingerfärg. De är kanon, går bort med bara vatten. Vi gjorde lite handavtryck:) W tyckte de var jätte kul. Sen har vi sjungit lite ABBA singstar:) Mina sångtalang är inte den bästa heheh

Har städat undan litegrann och rensat Petters garderob som han inte gör när jag säger till så gjorde jag de så han får fint när han kommer hem. Och jag kan lägga in kläderna normalt. Tvättar och tumlar litegrann. Var så himla mycket tvätt.

Nu ligger W i sängen och tittar på Mamma Mu och försöker att sova. Han älskar den filmen. :)
När han har somnat ska jag ge mig in på True Blood. Och sen ska jag nog städa lite till. Hela huset ska bli kliniskt rent till Petter kommer hem:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0