Hemma hos mamma & pappa

Jobbat klart, skönt. Vi var så duktiga och fick med allt :) Sen var jag ner på Karlssons och köpte glitter, här blir de gran-klädning mot kvällningen.

Nu är jag och W hemma hos mamma & pappa. Mamma bakar julgodis, knäck och ischoklad. Väntar tills de blir klart sen ska jag smaka.
Mysigt med mycket snö, de kan komma ännu mera tycker jag. Skönt att det inte är -20 längre. Graderna kan hålla sig till -5. Lagom tycker jag så man kan vara ute med W.

Förresten, är det någon som ska kolla på Anna Ankas jul idag? Det måste man se.

Ska fortsätta här nu jag återkommer med en julgrans bild och kanske några till och ett längre inlägg :)

Petter & Wilmer
älskar er ♥



Kommentarer
Carolina

Nä, det kan jag tänka mig. haha.. Han slänger väl ute leksakerna lika fort som ni plockar undan dom?! :P



Ja, jag kollar också på Anna Anka. Måste ju se alla dumheter! :P



Ha en bra kväll!

2009-12-20 @ 20:56:44
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0