Nu är min nya blogg klar:)

Blev kanon fint. Tack Carro. Nu är jag ny på blogg så ni måste ha lite tålamod med mig men jag LOVAR att blogga mycket mera nu.

Nu har jag precis kommit ut ur duchen. Ska hämta upp en jobbarkompis vid 06.30. Så de är jobb hela dagen idag. Känns ändå skönt för de är 100 %.

I natt drömmde jag konstigt igen. Drömde att Petter lämnade mig och Wilmer, han hade hittat en annan och jag hade inget jobb och gick på komvux. Det var helt sjukt. SKÖNT att jag bara drömde.

Fixa sig nu då, göra iordning mitt nyfärgade hår. :)

Återkommer när jag kommer hem.



Kommentarer
Carolina

Roligt att du är nöjd och att du ska börja blogga mer. :)

Ha en bra dag på jobbet idag. Sitter själv på jobbet och väntar på att min brukare ska vakna.

2009-12-20 @ 08:30:06
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0