Nu får man vänta 1 år till...

Då var julafton över. En härlig jul har det varit. På morgonen kom min mamma och pappa och käkade frukost. Sen vid kalle åkte vi upp till dom och kikade på de. Efteråt så åt vid. Jätte gott som vanligt. Sen äntligen så kom TOMTEN ( som var min morfar) W blev jätte rädd. Han grät och var helt hysterisk. Tomten läste några paket sen låg resten under granen för jag ville inte att W skulle lida nå mer. Han var ju så rädd.
Jag läste på resten av paketen och W delade ut dom. Massor med paket blev det.

Jag fick bl.a: Pengar, presentkort, singstar ABBA, former, uppladdningsbara batterier,hårgrejer sen fick vi tilslamamns jag å petter lite kastruller, presentkort på sf och smått å gott:)
W fick: Lastbil, MASSOR med kläder, ByggareBob set, fingerfärg, safari leksaker, pennor, pussel, radiostyrd bil, en till lastbil, + en annan bil, overall, gitarr, Snowracer, mamma mu film, böcker. m.m.
Fattar inte hur han ska få plats med alla sina nya leksaker på sitt rum.
Tack för alla fina presenter.

Vi åt risallamalta och fikade och bara umgicks. Kort kommer upp senare, jag knäppte inte så mycket men de var andra som gjorde. Vi åkte hem efter svensson svenssons. W var helt slut och somnade i bilen påväg hem, han hade ju inte sovit någonting på dagen.

Idag så var jag till min faster. Blev bjudna på mat, som varje år:) Gott som vanligt, massor med mat.

I morgon hoppas jag på mellandagsrea men nu snöar det ju som sjutton. Så vi får se om man kommer ut med bilen. God fortsättning allihoppa:)

Tack för en UNDERBAR jul!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0