Nyår idag då

Som sagt alla skriver väl om de i sina bloggar. Jag tänkte göra de kort och skriva mina nyårslöften.
* Ska skaffa mig ett FAST arbete.
* Sluta bita på naglarna. Har perioder men nu ska jag sluta helt.
* Ha ett underbart år med mycket kärlek och vännskap

Igår gick jag å la mig runt 19.00 för att läsa lite. Läste runt 2-3 h... sen somnade jag bredvid W. Så skönt så... eller jag käkade lite chips och drack mjölk innan jag somnade :) Tänk att ena hjärnhalvan säger JA och andra säger NEJ så är de klart man lyssnar på den som säger JA. Typiskt.

Blir in i duschen nu. Vet inte om vi skulle med mamma å pappa in till Sala. De återstår att se, vill inte ringa ifa de sover. Inte alla som är uppe så tidigt som vi.... Jag hade garanterat sovit om inte W väcker mig. Men när man bodde hemma kunde man sova till middag. Skulle aldrig göra de nu, då missar man ju halva dagen.


Gott nytt år på er!!♥


Kommentarer
Carolina

Åh vad skönt det lät. Själv satt jag uppe och väntade till fyra. Helt dö idag. haha.. Hörde du om båtens utbrott?! Sjukt.

2009-12-31 @ 13:54:13
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0