Sista jobbardagen innan 2010

                                                          
Idag var det min sista jobbardag. I morgon och på onsdag har jag tagit ut föräldradagar för att W:s dagis är stängt. Och P kunde inte vara hemma. Vad gör man inte för sitt lilla troll:)

I morgon kanske jag, W och  pappa ska åka in till U-sala och byta W:s trehjuling som var traskig. Kul när han fick den i julklapp:( Typiskt. Sen ska jag handla upp mitt presentkort på Gina:) 

Vad ska NI göra på Nyår? 
Vi blir bara hemma och slappar jag och W. Skulle egentligen åkt upp till Sälen men de kommer att bli för kallt mellan 20- 30 minus. brrr... för kallt för att vara ute. Och P vill att vi ska följa med ner till Bromölla men vi firar hemma hos mamma och pappa jag och W. Nyår är överskattat! Sen går vi ut vid 00.00 och kollar lite fyverkeri.   

Är det någon som har sett True Blood? Är den bra?

Snart ska vi äta
hemgjord hamburgare, finns bara en sort ja klarar av att äta och friterade strips:) Mumms


Kommentarer
Carolina

Ja, nyår är verkligen överskattat. Vi ska sitta hemma och käka lite god mat bara. Har ju hunden att tänka på och det är hans första nyår med smällare och allt, så vi ska bara ta det lugnt och ha de mysigt. :)

2009-12-28 @ 17:09:58
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0