Första dagen på veckan

I dag var det en sådan dag att man hade ingenaing vad man skulle göra. W klättrade på väggarna och vi VILLE inte vara inne. Så det blev en tripp till Lekparken i Sala med Elin och Therese och deras barn. Alltid lika härligt att umgås. Barnen lekte, så även vi vuxna:) Vad stoort det låter att säga att man är vuxen.. Jag känner mig inte så vuxen. Jag är ju 24 år. Shit vad tiden går. W blir ju 3 i år. Stooora killen.

När vi kom hem, åt vi potatismosrosor, min älsklingsrätt:) och sen somnade jag och W. Måste sluta sova på dagarna!!!!! Vaknade och gick ut och lekte lite:) Städade lite i huset och nu sitter vi och kollar på Pippi. W kan ju nästan alla repliker utantill. Att det är så kul att´titta på samma program flera ggr. Just nu är han inne på Madicken. Han är så underbar när han säger : Jag älskar dig mamma:) <3

Torsdag är de arbetsförmedlingen, möte i 3 h. Sen ska vi åka långt i bilen. Stanna vid en rastplats och käka middag. Vad mysigt vi kommer att ha familjen. <3

Jag lovar jag ska försöka att blogga så mycket jag kan....:)


Kommentarer
Carolina

Tack så mycket! :) Det känns sjukt bra. :)

Ja, vi äter fortfarande nutrillett men vi äter lite vanliga middag emellanåt också. :)



Nu är det inte långt till ni kommer ner. :)

2010-04-20 @ 09:43:38
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0