Fredag-kväll



Idag har vi grillat:) Gott var det:) Konstigt väder nu bara, ena sekunden är de sol, sen regnar det... strange..
Har även varit i Sala och luktat på parfymer...Petter hittade och ville ha...
 
Jag tog säkert 7 st provstickor med olika... synd att de inte hade Ed hardy skulle velat luktat på den men jag fastnade för denna....:

Anneli och barnen har varit här med 2 hundar:) Jag fick som vanligt fina saker:) Ibland är de inte så dumt att fylla år:)

Petter och Gustaf (som är på besök från Norge) Kollar på fotboll och dricker vin/öl. W har somnat. Han vaknade vid halv 6 i morse och ville gå upp, så han var rätt trött. Somnade nästan direkt efter att han fick välling. Jag sitter här med ett glas vin:) Nice.... det med....

Får se vad morgondagen har att erbjuda....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0