Hemma

Nu är vi äntligen hemma. Borta bra men hemma bäst. Var in till kuploen men de gick inte att gå runt och kolla för W skriker såfort man går in i en klädersaffär... men han tyckte de var roligare att gå in på "dollar store" :) Han fick en egen liten plånbok och vi köpte lite smått och gott. Men somnade jag sista biten hem.  W tyckte det var jobbigt att åka bil hem, jag undrar de när vi ska åka till Skåne. Vi åker nog på natten så han kan sova, annars kommer vi inte orka, för han vill väl inte sitta stilla och de är så skönt att ha bilen därnere annars kunde vi tagit flyg men de var lättare när W var mindre.

Varför är de roligare att packa än att packa upp när man kommit hem? Likadant tvätta alla kläder.. hmm... inte så kul men de måste göras. Nu ska jag gå och mysa med min älskade lilla pojke:)

Hoppas ni har haft en bra P Å S K?! Det har vi haft och nästa måndag vet jag en som blir 24 år... helt sjukt... vad tiden går fort....hehe

Ha en nice måndag....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0