Hur gott är inte smörgåstårta?

Nu kommer det lite bilder i från skåne resan..
 
Den här olyckan såg vi på E4 när vi åkte ner. En lastbil hade vält. Var en singelolycka. Tur att vi inte åkte norr för då hade vi fått stått å köat. Tror inte att lastbilschaffören gjorde illa sig.

     
 

W var och lekte med en liten kille som heter Texas. Han är 4 dagar äldre än W. De lekte med varann som att de hade känt varann hela livet. Jätte varmt och härligt väder var det. Petter och  W åkte lite fyrhjuling. Tror de var P som tyckte de var roligast:)

 
Petters underbara morbror och hans fru. Så goa människor. :)

Nu är vi hemkommna och de är skönt. Men man saknar ju såklart vissa personer. Synd att vi inte bor närmare. W tycker de är kul att träffa farfar och farmor :)

Mamma, pappa, bror och Emma var nyss hit, de hade tagit med sig en smörgåstårta och jag bakade en tigerkaka:) Åkte in en sväng till jysk och där köpte jag en klocka till P. Än sån typiskt New York. Men när han skulle ta upp den så hade glaset sprukit. Hmm hur kul är de då. Typiskt när man köper någonting.


Har nu tagit bort mitt löshår. Vad bar jag känner mig. Men håret är sparat och kan sättas i igen om jag så vill. Fick även ett jätte fint tårtfat av mamma... snart ska de sättas igång och baka tårtor:) Ska även ge mig på att baka wienerbröd någon dag.

Fick reda på idag att jag ska få sommarjobb men inte riktigt hur länge...och Petter ska på intervju i morgon, håller alla tummar och tår för honom.

Nu är det dax för sängen... så skönt att sova i sin egen... W babblar och babblar.... han frågar till allt: Mamma, vad är den där till?.....Han är så söt min lilla pojke...

Kommentarer?

Natti natt...



Kommentarer
Carolina

Nej, jag har en timanställning, men jag jobbar typ som fulltid. Dock är det lite mindre just nu. Men jag ska få 100 % till sommaren. :) Inte fel alls.



Men GRATTIS till sommarjobbet. Hoppas det är något kul som dessutom kan leda till nått mer. :)



Åh, smörgåstårta. GUD vad gott det är. hihi.. Funderar på om man kasnke skulle ta och göra en sån nån dag.



Måste bara säga att Wilmer är en otroligt söt liten kille. Han var riktigt go när han var här. :)

2010-04-28 @ 22:50:13
URL: http://bluppan.blogg.se/
Hella

Kul med sommarjobb. Vart blir de nånstans?

2010-04-29 @ 18:03:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0