Nu är dagen över

Man brukar längta tills man fyller men sen är de skönt när de är över :)

     

Fick fina blommor av bror och Emma sen ett jättefint kakfat av mamma och pappa:) Ser mindre ut än vad de egentligen är. Perfekt. Sen ska mammsen och jag åka iväg och shoppa lite utan KARLAR. Skönt!
Sen har jag bakat en ananaspaj... blev grädde till:) Sen knäppte jag ett kort på bakverken jag bjöd på. Inte helt 100 nöjd med kringlorna men de är sånt man måste öva sig på.



Måste sluta med att lägga ut en urgullig bild på mig och min bror:) Jag sitter med min favvokanin i knät:)
Har vi förändrats nått?


Har haft en bra dag iaf. I morgon väntas det mera besök mot kvällen...Hoppas bara lillskrutten har hunnit somnat...

Tack för alla gratulationer:) Ni är super goá.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0