På fjället

   
Idag är det fredag. Sovit här i två nätter nu. Igår kom Daniel och Emma upp. W höll igång som vanligt men han somnade runt 8 i Emmas knä.
Här uppe snöar det och är minusgrader för tillfället. Idag är det väggen och den stooora afterskin. Vet inte om det blir väggen men blir väl iaf afterski. Hoppas det bara inte blir för slaskigt.

Det finns fakitskt inte så mycket att skriva just nu. Men jag återkommer så fort jag kan igen med mera bilder. Petter blir så sur när jag sitter här.. så jag får väl tygla mig lite.

GLAD PÅSK önskar vi :)



Kommentarer
Farmor Susanne

fy va jag längtar efter Wilmer....han e så söt farmors paug :o)

2010-04-02 @ 09:02:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0