Påskdagen

Nyss vaknat här i husvagnen. Tänkte jag skulle uppdatera lite innan vi ska äta frulle. Håret sitter kvar:) Och igår satt Emma en liten fläta på pappa. Kul de ser ut. Petter, pappa, Emma och Bror ska ut i backen idag. Meddans jag, mamma och W ska hitta på nått annat kul. Ser ut att bli fint väder idag. Vi kanske ska gå till kyrkan och fika. De har jätte goda bullar. :)

I morgon åker vi hem. Ska nog gå in på kupolen en sväng, hittade en snygg skjorta på cubus, en längre. Som man kan ha skärp och leggins. Har letat efter en sådan innan. Men måste testa.

Måste skriva att i fredags när vi var på "väggen" så stod det en tjej med en hund en liten bit ifrån oss. Vet inte riktigt vad det var för hund men, när det närmade sig en kille som bara skulle gå förbi så vände den sig och naffsade efter killen. Tjejen som hade hunden reagerade snabbt och rog bort hunden. Resten av dagen vi var där så hade hon kopplet runt hundens mun. Hur sjutton kan man gå in med en sån hund i en folkmassa? J*vlar om hunden hade naffsat mot mig, då skulle ägaren få höra.

Nu ska vi äta frukost och sen gå ut i det härliga vädret. Ha det bra allesammans.


Kommentarer
Carolina

Tråkigt med såna aggressiva hundar och jag förstår inte heller varför hon hade med sig den i folkmassor, men hon reagerade i alla fall bra. Men som sagt, vad har man med sig en sån hunde för. :S Hade min hund gjort så så hade han fan inte fått vara med nånstans..

Låter som om ni haft/har det bra i sälen i alla fall.

Du får visa skjortan sen om det blir någon. Tycker också om såna.

Längtar till vi ska till malmö och shoppa du och jag. hihi



Ja, här nere ska ni inte behöva några tjocka jackor och skor. ;)

2010-04-04 @ 16:47:25
URL: http://bluppan.blogg.se/
Nilla

Ni verkar ha det jättehärligt, förutom den dumma hundägaren, ibland undrar man hur människor tänker.

Kör försiktigt hem och hälsa alla.

2010-04-05 @ 11:22:48
Carolina

Jo, det förstår jag ju. Hoppas verkligen Petter får jobbet! Inte annat än att vi tar malmö i sommar i stället. Det finns alltid kvar. ;)

Och i sommar kanske vi har hus också. Iiiih... :) Hjälper ni oss att hålla tummarna?! :)

2010-04-05 @ 12:16:45
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0