SOL

Idag har det varit SOL. Härligt. Man känner nu att våren är påväg. Var upp till pappa och bytte till sommardäck och städade ur bilen:) Åkte sen till OK och köpte varsin korv:) Och hämtade W. Sen bakade vi pizzabullar med smördeg:) Mumms.


W dricker/äter oboy som sin far :)



Pizzabullar med smördeg:) Gott vart det:) Med skinka, ost och kryddig tomatpuré:)

Snart blir de pasta med skinksås sen blir de besök av Malin och Kristofer. Bestämt nu att den 22 april åker vi ner till skåneland. Eller jag får egentligen inte säga skåne för Petter, det heter ju BROMÖLLA.

Ha en underbar dag....



Kommentarer
Nilla

Ååå vad goda dom där pizzabullarna ser ut, recept tack :)

Jag säger också skåne när vi ska ner till Bromölla, varför får man inte säga det?? :)

Längtar dit så jag skulle kunna åka imorgon,, men vi får hålla oss till sommaren.

Ha det så bra!!!

2010-04-13 @ 18:14:15
Jannice Lindell

de lät gott med pizza bullar. har du något recept??

2010-04-14 @ 10:37:11
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Carolina

Det där såg gott ut. Har inte ätit pizzabullar sen jag var liten. Är det svårt att göra?!



Klart det heter Bromölla! hahaha.. Men de ligger ju faktiskt i skåne. ;)

Hur länge stannar ni nere?

Har Petter fått nå besked från jobbet än?

2010-04-14 @ 19:52:25
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0