Bad tajm...

Har haft en fullspäckad helg. Petters mamma kom ju i torsdags sen i lörd kom Petters syster med partner. Så vi har ätit gott sen gjorde jag kladdkakemuffins med jordgubbar:) Var uppskattat och det var gott:) Sen gick det åt bullar och drömmar så nu måste jag baka mera:) SKa även baka tills Petter fyller år för då ska vi vara nere i bromölla... så det står LINDA på allt bakande:) Hoppas få träffa trevliga personer som jag inte sett på länge därnere:)

Har varit och lekt med Therese och Isac idag hemma hos dom. Fikat och snackat skit:) Pojkarna lekte och brottades, blev lite pippi tittande...

I morgon ska vi åka jag, W, Petter, Therese och Isac till Fyrishov och bada:) Kommer bli kul, var jätte längesen jag var där...

Snart ska jag kolla på OS. Nu är de det sista som händer HEJJA SVERIGE!!! W:s farmor har gjort en OS mössa till W. Jag ska ta kort så ni får se... kommer upp så småningom:)



Kommentarer
Carolina

Ja, det är sjukt tråkigt att man inte ska få ha sina saker ifred. Trodde den stod säker där längs med väggen till vårt hus, fastlåst, men icke. Blä.



Det ska bli jätteroligt att träffa er igen när ni kommer ner. :) Det är ju verkligen sjukt länge sen vi sågs?!



Om du inte sett det på msn, så har jag en design klar till dig. :)

2010-02-28 @ 20:32:48
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0