Bajs

Att det inte ger sig... Varenda morgon skiter W vatten typ... idag blev hela byxorna fulla... var bara att dra av dem och försöka att tvätta av de värsta i diskon på toan innan jag slängde in allt i tvättmaskinen. Han äter normalt och så men är jätte lös... fortsätter de här i någon dag till så för jag ringa och höra vad som kan vara fel för de har hållt på i 1 vecka nu....Men han är pigg annars och de kommer bara på mornarna.

Som sagt de var kul i lördags, var rädd för bussen in eftersom jag alltid brukar bli på pissnödig men de gick bara bra:) Flurran var kul som vanligt. Tråkigt att åka nattbussen hem bara men bussen stannar ju precis utanför vårat hus. Så de tar knappt 1 minut att gå:) Hem och stekte hamburgare:) Pratade om de som hade hämt med Petter... sen slocknade jag direkt. Mådde bra på morgonen faktiskt.... inge dålig här inte... Synd att de inte blev nått singstar bara:S (Bilder kommer)

Idag blir de å ta de lugnt, vi ska snart äta lite frukost.... Och i morgon ska jag låna mammas och pappas bil in till sala och handla lite smink på Linda´s. Har de fint smink där?

Hoppas Bror och Emma har de bra i Egypten..... Bada och sola åt oss oxå:)


Kommentarer
Carolina

Stackars liten. Har han varit så länge?



Gud vad gött att bussen stannar så nära. :) Annars är ju det värsta att ta sig från nattbuss och hem. Usch..

Ja, du måste visa bilder. :)



Ja, visst är han go, Ares! Nu längtar vi ännu mer efter vår. haha..

2010-02-08 @ 12:37:12
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Vill passa på att tipsa om tävlingar jag har inne på min blogg, bland annat så kan man vinna en Willvin-skötväska med tillbehör värd 1095 kr! Kika gärna in och var med. Ha en fortsatt underbar dag. Kram Carolina

2010-02-09 @ 11:49:16
URL: http://carolina1979.se
Jannice

Stackar lill Wilmer. Hoppas de blir bättre snart.. Kul med flurran!!!

2010-02-09 @ 20:57:01
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0