Bakat...

Jag och mamma har haft en bakdag idag:) Har varit jätte trevligt, måste vi göra om snart igen:) Daniel, Emma, Wilmer och petter var oxå med och bakade en liten stund... så alla har nått med bakandet att göra:) hehe Blev matbröd, goda sådanna:) Så nu är frysen full. Har fått 4 pärmar av mamma med mig hem som hon hade samlat på förrut och de finns så himla bra recept i dem. Fanns i alla kategorier. Så nu jädrans ska de bakas. Har kommit i de stadiet nu där jag tycker de är jätte kul att baka:) Så får se vad som jag ska baka härnäst.:)

Bilder kommer upp så även recept om ni vill ha de...:)


Kommentarer
Carolina

Ja, du får visa vad det är du bakat. :)

Roligt med såna pärmar. Vill också ha såna. Älskar att baka och testa nytt.

2010-02-21 @ 22:02:31
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Ja, i lördags var här runt 1-2 plusgrader när det snöade. Blev otroligt äckligt och blött ute. :/ Men nu är det många minus igen, dock inte som hos er. ;)

2010-02-22 @ 21:37:48
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0