Börjar bli så trött på detta nu...

W fick ju magsjukan/kräksjukan förrförra torsdagen. Han blev någorlunda bra efter ett tag men nu börjar det igen. Eller inte magsjukan ... När W dricker välling så säger han att han har ont i magen och magen blir uppsvälld sen vaknar han och spyr mitt i natten. På morgonen när han vaknar bara rinner de ut honom... Ringde ner till läkarstationen och hon sa att han är nog väldigt känslig mot mjölk, byt ut mjölken eller byt först ut fullkornsvällingen mot majsvälling och se om de blir bättre....Undra hur många gånger jag har fått tvättat alla sängkläder... idag tog pappa hem och tvättade duntäcke... Jag håller alla mina tummar och tår på att det här slutar nu... för de är både jobbigt för W och för oss. Som sagt: Han har INTE magsjukan!!!!! Som dagis verkar tro!!

Har inte haft något internet på några dagar nu.. det har krånglat så har inte kunnat uppdatera... Men igår var jag in till Sala på Lindas Beautycenter... köpte smink för 1026 kr. 3 ögonskuggor, ett läppstift och en pennvässare. Sen fick jag 2 andra saker oxå eftersom jag handlade för över 600:- Mamma är den bästa:)

Petter jobbar och jobbar.... tänk om jag får göra de men de kommer väl någonting till mig oxå snart... vi ska göra om vårat sovrum i början av mars... kommer bli jätte fint. Byta golv, tapeter och lister....

Avslutar med att bjuda på en bild på mig sen i lördags....



Kommentarer
Carolina

Tack så mycket!! :)



Hoppas verkligen det löser sig med Wilmers mage. Låter ju som om det är mjölken som strular. :/ Tråkigt om det är det.



Oj, vad dyrt smink. haha.. men det kanske håller länge? ;)



Vilken fin bild från i lördags. Hur kändes de att ha lösögonfransar?!

2010-02-10 @ 12:04:02
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Ja, det måste ju vara jättejobbigt för er alla. Stackars W blir väl rädd också när det är så. :(



Vilken lyx. :) hihi.. Inte ofta man kan handla så där mycket smink utan att knappt betala nått själv.

Njae, tycker det verkar så läskigt med lösögonfransar. haha..

2010-02-10 @ 12:57:34
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0