Brons

Snacka om insatts igår av Anja. Att komma tillbaka och få brons efter den olyckan. Starkt av henne.
Var på kalas igår. Mös med massor med vovvar, så himla söta.. det var en som var mindre än de andra... hon såg ut som en liten svart boll med ögon. Hon var sååå himla söt.

Få se om man bjuder upp mamma och pappa på taccos ikväll... jag måste sluta äta nu på kvällen innan jag går och lägger mig *arg*

Har lovar W en kattunge (ops) Så jag måste köpa en till honom...han tycker så mycket om katter och när man ändå har hus så blir det en ute katt... aldrig mer än innekatt.....

Kommer tillbaka...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0