Då väntas det helg...

Kul att bada lite igår, W tyckte de var kul och skönt att bubbla:) Men det var ett evigt tjat att man inte får springa i badhuset... men lyssnar han? NEJ. Att de alltid ska ha så bråttom. Ska snart åka ner och bada igen...

Åkte hem till mamma å pappa en sväng sen, fan vad de snöade då.... sen hade min telefon ringt meddans vi var och badade... var från ett jobb jag hade sökt. Hon var jätte trevlig och så men de var bara extra och de visste jag när jag sökte men inte att de bara skulle vara 9h/varannan vecka. Så hon undrade hur jag såg på de... de blir mycket att åka för att jobba så lite... så jag sa att om de får mera tid så får hon jätte gärna höra av sig igen. Var en inredningsaffär i Uppsala. Typiskt, synd att de inte var halvtid eller mer...

Sen åkte vi hem och käkade jag och W. Pratade med petter och han skulle jobba... han kom inte hem förrän 00-01 igår kväll. Sen upp och åka till jobbet vid 05.45 så jag tror atr han är bra trött nu. Hoppas de inte jobbar över idag utan jobbar helg ist.

 

I tisdags fick jag jätte fina tulpaner av älskade Petter :)
Sen i morgon vet ni ju vad som gäller......
PARTY!

Nu ska jag och W äta frukost. Sen få se om vi ska åka upp till pappa och åka skoter :)


Kommentarer
Jannice

Jobbigt att komma hem så sent. Stackarn!! Kul med badhus.. Hoppas du får de kul på flurran!!!

2010-02-05 @ 09:34:32
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Carolina

Tack! :) då får det kanske bli en sån till dig nästa gång :)

Hoppas du får riktigt kul ikväll!! :)

2010-02-06 @ 12:19:13
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0