Då var det onsdag...

Ett till OS GULD, han är ju fenomenal Björn Ferry. Både damerna och herrarna vann sina första matcher i curling:) Och idag går de massor med bra tävlingar... och några svenskar som ska vara med:) Ser vi fram emot:)

Petter lämnade W på dagis i morse. Jag har inte gjort så mycket, plockat lite sen la jag mig och sov i 1 h. Var så skönt. När jag vaknade var jag så sötsugen så smällde i mig Petters semla som han skulle ha idag. Efter lite tjat fick jag den:) Men ångrade mig efteråt när jag haed svullat i mig hela på 5 min...:S

Här snöare det som sjutton. Ner och hämtade W på dagis. När jag kom innanför grindarna kom Vincent och efter kom W i en pulka:) Hehe de är så söta.

Som sagt, händer inte så mycket idag mer än att vi kanske ska åka lite bob eller skoter och sen blir det OS för hela slanten!!!!



Kommentarer
Carolina

Kommer tyvärr inte ihåg hur han såg ut. Ska försöka lyckas tajma så jag kan se det igen. Vilka dagar och vilken kanal? :)

2010-02-17 @ 17:47:24
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0