Dagen..

Lämnade W på dagis.. åkte hem och la mig på soffan och sov en stund. Skönt var det. Sen hämtade jag W vid kl 14. Så åkte vi och lekte hos Lea, Ville och Meja:) Isac och Therese var där oxå, barnen lekte och stojjade. :) Tack för fikat Elin, jätte gott:)
När vi skulle åka hem så VILLE inte W åka, han skrek och kämpa, han skulle inte åka hem. Efter ETT TAG fick jag på honom overallen och skorna men han skrek hela vägen hem i bilen, han var hysterisk. Han skrek fortfarande när vi gick in. Jag var helt slut. Sen sa han att mamma, ville inte åka hem. Men så sa jag att vi kan åka dit flera ggr och leka... tillslut så lugnade han ner sig.

Han tyckte de ju var så kul att vara där och leka...lillkillen....

Få se om vi åker in till Uppsala och badar vid fyrishov på måndag med barnen. Hade varit jätte kul:)

Tack för idag mina kära vänner:)


Kommentarer
Carolina

Ja, det kostade 99 kronor på maxi. Super!! :) Älskar verkligen min kolsyremaskin. hihi..

Ja, det är riktigt tråkigt när naglarna inte sitter och man har betalt så mycket för dom. :( Tänker ju i alla fall inte betala för det igen. Ska försöka få mina egna lite starkare istället.

Nä, jag tror hon gjorde ett bra jobb, utan det är mina naglar det är fel på. Dom är dels snea och sen är dom alldeles för fuktiga. Var likadant när jag gjorde förlängning i bulgarien. :( Men men..



Vad hittar ni på för skoj idag?

2010-02-27 @ 14:28:04
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Hahaha... kul att vi skickade till varandra samtidigt. ;)

Ja, nästan det enda vi äter. Äter vanlig mat ibland, men mest bara på helger och då är det oftast bara en gång. T.ex. åt vi riktig mat igår. :)

Nu ska jag jobba vidare här!!

2010-02-27 @ 14:29:51
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0