Fettisdagen

Idag har de inte blivit på mycket gjort. Lämnade W på dagis sedan låg jag i soffan från kl 9-14 och kollade på Vampire Diares så jävla bra serie, bättre än True Blood. :)

Nu mot kvällningen bjöd jag hem mamma, pappa och bror på semlor som jag hade bakat:)
Jätte goda som förra gången jag bakade. :) Godare än de man köper i affären. Och de är inte svårt att baka heller...


Sovrummet är nu helt klart. Listerna har kommit upp nu och inte är de billigt med dem heller... för grejer man inte tänker så mycket på....

Kollat rätt mycket på OS de här dagarna. Ett OS guld iaf. Hejjade fram henne i soffan:) Synd Sverige som har 3 st som har kommit på fjärde plats... tyckte så synd om Hellner...:(

Blev inte så roligt inlägg idag men jag återkommer...


Kommentarer
Carolina

Vi såg ett avsnitt av vampire diaries i helgen och jag tyckte de verkade riktigt bra. :)



Hemmagjorda semlor finns de inget som slår.

2010-02-16 @ 20:56:51
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0