Gymmat..

Då har man varit ner och gymmat.. engång kostar 80kr och ett månadskort kostar 175kr.. helt sjukt... så nästa gång blir de köp av månadskort.. men jag var ju tvungen att testa på innan jag köpte...
Men de var faktiskt kul... gick på gåbandet, körde lite crosstrainer, sittups ja lite allt möjligt.. men tycker om att gå så de blev speed på gåbandet... och lite spring:) SKönt nu faktiskt...men gud vad otränad jag är!!

Ska in i duschen nu och raka av mig vinterpälsen och sen ner och bada med lillemannen, therese och Isac... hoppas jag får låna pappas bil bara... Blir nog kul...:)

Hejsvejs...

Svarar på ett inlägg: Ja det är nått spec med månadskort nu eftersom gymmet stänger snart så de kostar 175kr nu ist för 250 kr. :) Billigt


Kommentarer
Carolina

Gud vad billigt månadskort. :)

2010-02-04 @ 13:18:49
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kristin

Hörde att du träffat John där! Är det något specialpris på månadskort? Sist jag köpte kostade det 250!

2010-02-04 @ 15:17:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0