Nu åker mattan ut!!!

Äntligten!! Petter är påväg hem med nytt golv  till sovrummet! SKÖNT! Nu åker heltäckningsmattan ut! Aldrig mer när man har småbarn. Mattan satt ju där när vi flyttade in... och vi har sagt att den ska bort sålänge vi bott här men äntligen!! Går inte att ha när man har småbarn som spiller m.m. Petter väljer golv så jag kommer få välja tapeter:) Weeiii...

Nu ska jag sätta igång med maten de blir kött & strips.. lite lätt sådär....

W tycker inte om den nya vällingen, änsålänge vägrar han att äta den... han åt ingen välling i morse så får se hur bajset är i morgon... hoppas att det ger sig...Min lilla gullegubbe....
Satt och pratade i telefon vid kl 14 kanske de var... W kom och satt sig bredvid mig i soffan... rätt som de var när jag kollade till honom hade han stoppat in huvudet under min arm och satt och sov... då är man trött... lilla gubben....


Kommentarer
Carolina

Hahaha... dem är nog ett släkte för sig de där grabbarna. ;) Sen vill man ju inte känna sig som en mamma heller. Hatar de.

2010-02-10 @ 16:48:51
URL: http://bluppan.blogg.se/
Jannice

Skönt med nytt golv. Lättare att städa och sköta om!!!

2010-02-10 @ 21:34:11
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0