Tisdag

Lämnade W på dagis i morse sen satt jag igång att baka. Petter skulle åka och köpa Vetemjöl special till mig igår, när jag hade bakat halva såg jag att han hade köpt vetemjöl special- fullkorn. Så de blev inte alls gott. Måste baka om imorgon eller nått... typiskt killar...

Sen har jag donat och pysslat här hemma. Posten kom och jag fick 3 saker jag köpt på tradera. En ögonskugga, en kajal och ett borstsett men olika borstar till ögonskuggor:) Allt var så klart i förpackning, aldrig använt. Skulle inte köpa nått som någon annan hade använt.

Måste gratta min gymnasievän Michaela som har fått en liten bebis. Grattis grattis. Hoppas allt har gått bra:)

Få se om de är nått intressant på OS i dag. :) Tittar på de varje kväll så man kan ju inte missa ikväll heller...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0