Tisdag

Går dagen vad väl inte så läringsrik. Petter var hemma för han hade spytt igen natten till månd men idag jobbar han och mår bättre. Både jag och W mår bättre... de är sjukt att för bara några dagar sen mådde man så dåligt.

Idag ska jag bara städa härhemma... skura toaletterna så man får bort all sjukdom, som sagt... hela huset behövs städas.

I morgon funderar jag på att åka till Sala. Måste köpa mascara, ögonfransar och naglar. Sen kanske jag ska gymma med Therese på torsd. Har typ aldrig gymmat i hela mitt liv. Men ska bränna fet inte bygga muskler. Vill nå min mål vikt. Men Petter tycker bara jag är löjlig. Fixade batteri på vågen igår, och i dag väger jag 57,9. Sist jag vägde mig samma tid hemma hos mamma och pappa vid nyår var det 58,4. Så 0.5 kg. Inte mycke men de är nått, inte för att jag går på värsta dieten. Nej nej... går egentligen inte på någon diet alls hehe... men skulle vilja börja så jag går ner till målvikten på 56 kg. Innan W föddes var jag inne i en period, jag vägde mig på morgon om jag vägde nått gram över vad jag ville väga så kunde jag inte äta de jag ville på dagen. Om vågen stod på nått gram mindre kunde jag äta mer..Skulle inte förvåna mig om det bli samma sak nu när jag fått batterina.  W vägde sig oxå och tycker de är jätte kul. Han väger nu 14,4 kg och är 2 år och 4 månader i morgon.

Hoppas jag får mina byxor idag, ser så ut, ska bli intressant få se om jag kna ha dem:)

Nu ska vi äta frukost sen ska jag sätta igång att stooorstäda....

                                         
Bjuder på 2 st söta bilder på älskade W


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0