Dagen

Idag har vi gjort allt möjligt. Vi vaknade runt 9 sen gick vi inte upp förrän vid 9.30. Skönt. Jag låg och läste Eclips igår, har läst halva nu. Så bra, kan inte sluta.
Har städat och haft mig, bara toaletterna kvar som jag funderar att ta nu. Mamma och pappa var upp och hjälpte att skotta. Han ju inte göra de när jag är hemma sj med W. Sen hjälpte de mig att ta ut julgranen. Den barrar ju så mycket nu. Skönt att bli av med den. TACK! Ni är guld värda. ♥
Vi har ätit mat, köttbullar/potatismos/gräddsås och lingon såklart:)
Mot kvällingen kommer Therese och Isac. De får hålla sig och leka inne på W:s rum idag, jag som nyss städat hela huset och vill inte städa hela igen innan Petter kommer hem. I morgon kommer han. Då blir vi hela familjen igen :) Just ja, vi har målat lite med fingerfärg idag igen. Kul kul:)

Jag har just kommit till de avsnittet i Eclips där Jacob pip Bella. Ohh, måste läsa vidare nu!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0