De snöar inte lite ute precis..

Nu som sagt har snön kommit hit. Pappa fick hämta W från dagis idag för att jag kunde ju inte gå med W hem. Skulle ta skit lång tid och jag skulle bli galen och aldelles svettig. Puhh....

Bokade utvecklingssamtal idag. Så i mars ska jag ner och prata... har varit på ett innan när W var runt 1 år.

Har även kollat på True Blood... nu har jag sett sista avsnittet så nu väntar jag med stooora steg på säsong 3... hatar när man måste vänta på någonting som är såå spännande...

Nu ska jag leka lite med söta W...


Kommentarer
Carolina

Här snöar också galet mycket!

2010-01-27 @ 15:05:20
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Ja, jag äter tre såna om dagen och ska göra de en månad.. anledningen till att det går så fort i början är för att man blir av med allt vatten man har i kroppen.. de kommer ju säkert gå långsammare nu :) Men ändå, man blir sjukt taggade! :)

2010-01-27 @ 15:06:36
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0