Fortsättning...

Jag höll på att bli galen på eftermiddan. Det var verkligen spyor överallt. Man kan ju inte säga till en 2åring att han ska spy i en hink utan de spyr ju bara rakt ut. Tvättmaskinen har gått hela dagen. Och säga till W att det är ingen fara... det gör ingenting. Fram med moppen och moppa golven... stup ikvarten. Men nu har vi legat i soffan ett tag och kollat pippi på haven. Kopplade datan till tv:n då somnade lillkillen i mitt knä, han var helt slut. Han är lite varm men han har iaf druckit nu... inte mycket men han spyr inte upp de (inte än iaf) Men han vill inte äta så jag hoppas att han vill ha någonting lite senare... ska försöka med lite yogurt såfort jag får bilen om han inte ätit nått innan.... som sagt... huvudsaken han dricker.....
_______________________________________________________________________

Jag har fått award från
Carro. Så nu ska jag göra den fast jag tycker de är as svårt att komma på om sig sj.

Den som får denna award ska göra på dette viset:

1. Kopiera awarden på sin blogg

2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


1. Tror på övernaturliga ting 
2. Hatar lök & svamp
3. Älskar att sova
4. Är en väldigt svår person..
5. Vill att W ska få ett syskon någon dag:)
6. Älskar tecknat
7. Svarar inte i telefon när de är nr jag inte känner igen eller dolt.



Kommentarer
Nilla

Stackars Wilmer, det finns inget värre än att kräkas.

Jag tror inte att yoghurt är så bra att äta när magen är paj, alla mjölkprodukter ska man vänta med.

Ge honom dricka som är söt, helst resorb vätskeersättning som finns på apoteket. Det är brustabletter som är superbra vid bla magsjuka.

Men dubbelkolla gärna med sjukvårdsupplysningen, men jag är nästan säker på att mjölkprodukter ska undvikas vid magsjuka.

Hoppas att ni andra klarar er!!!

2010-01-28 @ 20:27:29
Jannice

Jobbigt att han har spytt en massor. Hoppar han piggnar på sig!!!

2010-01-28 @ 22:33:29
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0