Fullt upp...

Igår som sagt jobbade jag min sista dag..tillsvidare....
Åkte och handlade mat när vi kom hem så vi hade någonting och käka på kvällen. Bror kom över och käkade med oss, de blev Langos. Det är sååå gott:) Med skinka, gräddfil, ost och vitlök. Sen en sallad påsidan om. Och ett glad cola:) :) :)

Kollade på Let´s dance och W fick gå in och lägga sig. Sen kom snasket fram. var så längesen jag käkade cheeseballs. Men de är alltid lika gott. Börjar man äta en så måste man nästan äta upp hela påsen.

Idag skulle Pettter och W ner och kolla innebandy, jag blir nog hemma... sen ikväll kommer bror och Emma, vi ska käka lite mat ser det väl ut som men jag vet inte vad de blir för tillfället.

Mamma och pappa har de bra nere i Thailand, i värmen:)

Jag återkommer...


Kommentarer
Carolina

Åh vad gott det lät. :) Älskar langos.

Jo, de där cheeseballsfenomenet känner man igen. haha.. om man inte vill äta många får man hålla sig långt borta. ;)



Japp, en stooor hund blir de. haha..

2010-01-09 @ 10:54:45
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Tack så mycket! :) Ja, det kan vi säkert ordna, men som sagt så blir det lättare att ta det över msn nån dag! :)

2010-01-09 @ 13:39:22
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0