Fy fan säger jag bara...

Den här helgen har varit bland de värsta jag varit med om. De började med i torsdags när W spydde som sjutton. På fredag natt var de min tur. Mådde lite illa på dagen men inge mer...Gick och la mig som vanligt.. kollade på Zorro.. sen var kl. 23,30 Var jag tvungen att gå in å spy.. sen gick jag å la mig igen... kunde inte sova mådde illa som fan... gick in på spydde... spydde ännu mera... meddans jag spydde kände jag att de rann därbak så de var bara sätta sig på toan... tur att jag hade en hink så ja kunde spy i den oxå... jag låg inne på toan halva natten hade jag bullrat upp med morgonrock och några handdukar... när kl var runt 5 var ja tvungen att säga till Petter att han inte kunde jobba (lörd) Han var tvungen att vara hemma å ha hand om W, hade aldrig orkat, sov inte på hela natten... såfort ja försökte dricka vatten fick ja upp de lika snabbt. Tillslut fanns de ingenting kvar i magen.. de kom inte upp nått... Men Petter åkte iväg med W på lörd så jag fick vila.... så snällt. Låg hela dagen igår... och W började bajsa löst igår kväll och det var Petter tur... hela kvällen igår låg han på toa... Jag är helt slut ikroppen idag, ont i magen... åt ju ingentign igår och idag har jag käkat en glass och en tallrik fil. Det här har varit hemskt.
Snacka om vilken magsjuka vi ahr fått. W har sökert fått den från dagis och smittat oss.... Har iaf tagit 2 ipren nu och magonten har försvunnit. Mamma trodde att de kunde vara värk eftersom jag spydde på mycket... usch, hatar att spy... Så de här är anledningen att ja inte skrivit blogg... Har inte orkat.... trodde jag skulle dö ett tag när jag spydde... fick lixom inge luft, men nu är vi alla på bättringsvägen... men har säkert gått ner några kg....

Återkommer när jag blir bättre...


Kommentarer
Carolina

Åh fy fan.. ni får krya på er. Låter inge vidare alls.



Tack så mycket. Det är i Kristianstad, på eniro 118 118, som telefonist. Verkar skitroligt. :)

2010-01-31 @ 13:17:49
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Precis.. man svarar bara när folk ringer och frågar om nummer, adresser och liknande. :) Riktigt roligt. Och skönt att inte behöva sälja nått. Jo, det verkar vara hyffsad lön. Har hört att det ligger runt 13-14 men så har man bonusar och sånt också.. Tror hon sa att man börjar med 100 kronor i timmen och så har man bonus på de och sen får man ju högre lön efter hand. :) Ja, förhoppningsvis ska det bli 100 % och så jobbar man kvällar o helger också. :)

2010-01-31 @ 14:33:57
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kvistan

Men fy sjutton vilken hemsk helg. Sprider sig ju som en löpeld sånt där. Hoppas ni mår bättre snart allihopa! Krya på er!

2010-01-31 @ 17:10:15
URL: http://kvistan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0