Glass:)

                                

W och jag har precis kommit in, jag försökte skotta å han ville leka vid sandlådan... å han kunde inte göra de om inte jag stod alldeles bredvid. Sen gick han med på å hjälpa mig skotta. Men så tog han en leksak och skulle repa pappas bil. Och jag sa åt honom flera gånger men ändå skulle han dit. Ibland blir man så trött när de inte lyssnar förrän man måste ta tag lite i hans arm. Å då börjar han gråta och säger att jag är dum och slåss... så blir vi osams... så blir vi sams efter några sekunder....W har kommit i en väldans trottsålder... och jag tror att mycket har kommit från dagis...för han var aldrig så innan han började på det här nya dagiset, så jag hoppas det det går över snart.... Men jag älskar honom lika mycket för det....:) Så de här är ingen rolig ålder... Ni som har barn som är elelr har varit i Wilmers ålder, isf har de varit i det här stadiet någon gång?

Så nu har vi kommit in och jag har nyss ätit en Nogger och han en päronsplit:) Var ju iväg och köpte glass idag för att ja tyckte W var värd de nu när han har varit sjuk, stackarn.
Om en 30 min ska jag börja med dagens mat, som Petter har önskat. Köttfärssås och spagetti. Så nu sitter vi å myser jag och W och kollar på Emil :)



Kommentarer
sara

hejhej.

Jag är en tjej som driver ett UF-företag som säljer armband till välgörande syfte t.ex. till barncancerfonden.

Gå in på hemsidan www.pguf.blogg.se och se om det finns något armband som faller just dig i smaken.

2010-01-21 @ 20:01:30
URL: http://pguf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0