God fortsättning på det nya året

Blev scoteråkning idag oxå. Jag åkte lite efter på Bob men sen blev de att jag satt bakom ist. W tyckte de var lika kul som vanligt att åka:) Blir nog lite i morgon oxå.
Är hemma i huset nu. Skönt att komma hem oxå å ta de lite lugnt hemma i sitt eget men TACK ännu en gång för all mat och sällskap. Ni är de bästa. Mamma och pappa

Nu håller jag på å tvättar lite, måste försöka att hålla efter nu. Blev inte mycket tvättande under julhelgen. Allt har varit fullt ös. Längtar efter älsklingen.♥ Kan du inte åka hem i morgon? VI SAKNAR dig!!!

Snacka om de kommit mycket snö nu igen.

Som sagt God fortsättning på er allihopp. Sen tycker jag att ni är dåliga på att kommentera :S Kom igen nu!

Tycker  att de är jätte läskigt med den här 4-åringen som försvann igår under firandet. De tror väl att hon blivit kidnappad. Sen hände de andra läskiga saker igår i landet. Jag vågar knappt ge mig ut längre när de är mörkt.



Kommentarer
Carolina

Nä, han är verkligen egen den där killen. Jag tycker verkligen inte om honom när han druckit.

Ja, just det. Det hade jag glömt. Förstår inte vad tusan han skulle brusa upp så för en sån sak. Slänga ut alla sina vänner i kyla och snö på nyårsafton på de viset.

2010-01-01 @ 22:16:12
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0