Gummibjörnen hela dagen

                                              
W älskar denna björn. Klicka på bilden för att komma dit. Han vill sitta och kolla på den hela tiden. Han är rolig min lilla kille. Sitter och diggar...

Annars har jag sökt 2 jobb... läst tills jag somnade:) Varit upp och vattnat blommorna hos mamma och pappa och gett Bullen mat och bytt vatten.
Det går bra än så länge att de är borta. Jag är så OTROLIGT mammig och pappig. Trodde de skulle bli jätte jobbigt att de är borta men som sagt de går bra men de har bara varit borta sen i fredags hehe:) Nästa lördag får jag träffa de igen. Men jag vet att de har de bra i värmen:) Är avundsjuk, vill oxå till värmen. Men de blir en sverige semester i sommar för oss. Nog Astrid lindgrens värld och kolmården så de blir en Semester för W:)

Har ni planerat nått vad ni ska göra i sommar?

Ikväll när Petter kommer hem blir de min hemgjorda skinsås och makaroner:)

Kul att ni ville skriva om vad ni tyckte om tapeterna, Nu ska Petter få höra att de jag tycker är SNYGGARE!! haha



Kommentarer
Elina

Haha! Jag var MED NÄR BULLEN FÖDDES!

I din skinnsoffa uppe på ditt rum!

Jag var livrädd! hahaha

2010-01-12 @ 16:17:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0