Helgen och dagen

I lördags var vi som sagt och kollade när Bror spelade innebandy. Tråkig match så vi åkte hem efter 2 halvlekar. W slocknade direkt när vi kom hem... vi låg och mös i soffan han och jag :) Sen åkte vi hem till mamma och pappa som kom hem från thailand. Planet var 2 h försenat men de kom hem tillslut vid 21... Vad bruna de var :) Man blev sååå avundsjuk. Jag vill oxå åka igen... :) Så nu är de spara som gäller :) Fick jätte fina kläder av dom. W fick 3 par shorts och flera t-shirts+ en långärmad tröja + pjamas + en söt liten apa:) Jag och P fick oxå fina saker:) Tack:) Ni är så snälla:)! Vi blev inte så långvariga... åkte hem runthalv elva...De var oxå trötta och ville lägga sig...

Söndag... gick vi inte upp förrän vid halv 10. Skönt att sova lite extra:) Åkte hem till mamma och pappa eftersom vi inte hann träffas så mycket i lördags. Vi tittade på kort och paratade lite... det såg jätte mysigt ut... Men thailand är mysigt.... Att det inte ens är 1 år sen vi var där, känns som flera....

Nu har jag nästan precis betalat våra räkningar...skönt... så nu ikväll ska jag åka och stooorhandla själv. Ska möta upp P i uppsala sen... men W ska nog vara hos sin mormor och morfar. Skönast att gå runt själv tycker jag!

W sitter i mitt knä och tittar på Dr Snuggles... och helt plötsligt säger han : Mamma, jag vill ha kaffe? Haha... vad fick han de ifrån? Så brukar han säga- Mamma, du är gullig du och pussar mig på båda kinderna:) Mammas lilla skatt!


Kommentarer
Carolina

Det är verkligen skönast att storhandla själv. Så kan man gå och strosa och slippa ha någon som stressa en. haha.. :)



Vad söt Wilmer är! haha.. Så lillgammalt. :)

2010-01-25 @ 12:31:52
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

haha.. ja, de var ju inte så länge sen! :P

2010-01-25 @ 12:52:38
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0