Helt slut

I morgon är de dax för jobb igen. Jag har bara den här veckan så vi får se vad som händer på fredag om jag får förlängt eller inte, jag hoppas det men jag tror de ser rätt mörkt ut. Eftersom de oxå ska flytta i slutet på året.
Det finns ju ingenting att söka heller. Jag blir så matt. Jag tänker inte ta ett säljar jobb...knacka dörr eller ringa runt till folk. Vill inte ha ett jobb med provision. Man tjänar ju mer att gå på A-kassa. Ge mig ett jobb..... jag blir så matt på de här. Undra när man kan börja leva normalt med en normal lön som kommer in varje månad.

W tittar på Mora Träsk, men nu ska vi gå och käka lite frukost, sen ska jag sminka mig lite och dona. Idag känner jag inte för att göra så mycket.


Återkommer...


Kommentarer
Carolina

Haha.. ja, det är fråga de. För de syns ju inte på honom att han äter så mycket heller jue. ;)



Tråkigt det där med jobb. Jimmy har varit hemma över ett år nu och får inte jag tillräckligt med timmar för en normal lön så blir det inge roligt alls. Usch, orkar inte ens tänka på de.

Precis som du säger så blir man alldeles matt.

2010-01-03 @ 14:03:36
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Usch ja, det är bara förnamnet. :/ De senaste gångerna har jag blivit jättedålig i samband med röda besöket. Går runt som en zombie och mår dåligt.

2010-01-03 @ 18:19:11
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0