Jag måste uppdatera...

Först har jag as ont i magen. Känner mig som jag är gravid i v. 38. Skulle behöva lägga mig ner. För mycket choklad och vin:)
Börjar med att jag fick inte förlängt på jobbet. Slutar på fredag så nu MÅSTE jag sätta igång att söka söka... suck suck.... vill bara ha ett jobb...

Ikväll åt vi ytterfilé, potaisgratäng, hemmgjord bea. Var mumma:) W hade lite feber tror jag, han var varm och väldans trött och grinig så vi åt sen somnade han vid 17.45 typ. han var helt slut.

I morgon ska vi på kalas. Lea fyller 5 år. GRATTIS.

Jag FÅR INTE läsa mera när jag har läst ut Twilight-serien. Petter tycker jag är så TRÅKIG!!! Han blir skit sur och säger att jag är såååå osocial. Men vad ska jag göra, de är SÅ SPÄNNANDE!!!! + att jag är inne på sista boken.

Nu ska vi se på film, jag återkommer med längre inlägg i morgon.


Kommentarer
Carolina

Åh vad gott det lät. :) Men magen lät mindre rolig och jobbet behöver vi ju inte gå in på. Fy fan för samhället just nu rent ut sagt. Och det är ju vi unga som drabbas värst också ju. Alla jobba man söker ska man ha 70 års erfarenhet av. :S



Hahaha.. tycker han att du är så tråkig?!

2010-01-05 @ 22:30:52
URL: http://bluppan.blogg.se/
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-05 @ 23:47:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0