Kräksjukan

Jahapp...W vaknade vid halv 5 i morse och började spy... var bara ut och skölja rent honom, slänga ut sängkläderna, bädda nytt och lägga sig och fortsätta sova. Halv sju var de dax igen... samma visa... sen har de hållt på hela tiden....Pappa har vart här och hjälpt mig att lyfta ur madrasserna ur sängstommen så jag får tvätta överdragen, W spydde såklart imellan sängarna... Sen är de spyor på sovrummsgolvet som jag har torkat upp. och vi har förstått heltäckningsmatta där... så jag säger, den åker väck ominte idag så gör den de i morgon. Skulle tagit bort den för längesen men de är lägligt nu.

Hoppas W vill äta snart han har bara druckit lite vatten än sålänge... annars får jag ringa in...tycker så synd om honom.... han spyr och gråter.... Jävla sjukdom.


Kommentarer
Katarina

Åh, stackars! Hoppas han kurerar sig snart... o att ni inte blir sjuka oxå.

Vi låg hela familjen för ca ett år sedan. Nils vart då tipsad om vätskeersättning. Sen har jag för mig att morotspure skulle vara bra.

2010-01-28 @ 11:49:10
Carolina

Stackars liten. Hoppas det går över fort och att ni intë får de. :S



mmmm.. mysigt med heltäckningsmatta. haha.. Trodde inte man la in det i "nyare" hus! Iiirk... ;)

2010-01-28 @ 12:08:47
URL: http://bluppan.blogg.se/
Elin

Ja, det är inte kul. Vi har haft den sedan förra onsdagen. jag har klarat mig (än så länge) och ingen spyr nu, men Ville o Meja är sjukt lösa i magen så det går åt 10 blöjor per dag och barn! Ville duchade tre gånger igår pga lös mage! Över allt kommer det ju. Usch! Tvättmaskinen går för fullt. Hoppas att ni klarar er! Kramar från Elin

2010-01-28 @ 12:11:12
Carolina

Jag har en award i min blogg till dig! :)

2010-01-28 @ 15:02:35
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kvistan

Stackars liten, hoppas han får i sig lite mat och blir bättre snart och att ni andra klarar er! Finns inget värre än att vara magsjuk...fyy.

2010-01-28 @ 15:02:40
URL: http://kvistan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0