Kväller med god mat och sällskap

Bror och Emma kommer om en liten stund. Vi ska äta hemgjord hamburgare med strips och sen blir det fruktsallad till efterrätt:) Kommer bli kanon gott:) Sen när W har somnat ska vi spela ett spel som heter "helt hysteriskt". Ska vara kanon kul säger alla:) Älskar ju "med andra ord"

Annars idag då, vi har varit ner och kollat på brors innebandy match. Det gick bra för W i början och bror hade en egen hejjarklack som bestod av W: Hejja Jejje! Jejje! :) Resultatet blev 7-7 tillslut.

Just nu sitter W i mitt knä och kollar på Eldorado. Jag ska strax börja skära upp lite grönsaker:)
Annars har jag inte så mycket att berätta som jag inte vill att ALLA ska läsa, måste fixa så jag kan ta ett lösenord för hemliga inlägg. Då vänder jag mig till Carro:) Som kan allt när de gäller blogg:)

Ha en trevlig kväll för det ska vi ha:)



Kommentarer
Carolina

Ja, du kan få lösenord till viktbloggen nu, men du får lova att hålla det för dig själv. :) Skriver det i mailfältet.



Hoppas ni haft en bra kväll. Låter roligt med sällskapsspel!

2010-01-10 @ 00:46:40
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0