Lite bättre idag

W har inte spytt någonting mer idag... de kom en liten skvätt i natt men sen har de varit lugnt. Vi sov till 09.45 idag. Både han och jag var helt slut efter gårdagen. Men ist för att spy skiter han löst som sjutton. Det är bara vatten typ som kommer ut. Han har aldrig bajsat så här löst. Men han åt ju ingenting igår, han drack ju bara. Jo han åt en knäppkorv... men lite av de kom ju upp i natt. Nu är han lagom pigg och gosig :) Han har druckit lite välling...

Petter gjorde friterad banan med glass igår:) Gott... men tyvärr börjar jag tröttna på det nu. Jag käkade även 4 bitar marabou kaka:) Mummmmms!!!

Utgång på flurran den 6 feb:) Kommer bli skit kul.... då ska jag ha lösögonfransar för första gången:) Sen återstår, vad ska man ha för kläder på sig? och vad ska man ha för frisyr? Haha Emma är du ledig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0