Lite bilder ute i snön

     

   

W och jag var ute i snön och lekte lite i fredags och åkte lite snowracer:) Gick kanske runt 1 km och jag var helt slut. Trodde jag skulle tuppa av. Jobbigt att dra iaf när det är sandat på vissa ställen. Men W tyckte att det var jätte kul. Sen var vi ute och lekte lite på baksidan. Där sandlådan står... fullpackad med snö.
Ska gå ut senare sen.. idag går de nog att göra en snögubbe för de är bara -1 grad:) Skönt. Behöver man inte frysa. Men sen gick vi in efter ungefär 1 h för då började det rinna snor och jag vill inte att han ska bli sjuk. Älskar denna kille med en underbar liten personlighet. :) Han är så duktig på att prata, pratar hela bra meningar. Och man vet aldrig vad som kan komma ur denna lilla mun:) ♥

Klicka på bilderna för förstoring:)


Kommentarer
Kvistan

Vilken härlig dag ni verkar ha haft.

Ja jag kommer att amma om det vill sig, men vill även ge flaska då och då så att den lättare vänjer sig och att Daniel kan känna sig delaktig.

2010-01-17 @ 11:26:48
URL: http://kvistan.blogg.se/
Carolina

Ja, IKEAs lunch är alltid okej. Kände att det var bättre att sikta på det än hitta nått snabbmats skräp. ;) Vi brukar också äta på max när vi är ute så. Supergott.

2010-01-17 @ 16:19:29
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0