Mat

Igår var vi och STOR handlade... så nu har vi fyllt frys och kylskåp med massa kött och annat:) W fick massa blöjor och välling och nya nappflaskor och vi har ökat hans vällingintag nu dricker han 250 ml ist för 200 ml.
Petter gjorde storkok på köttfärssås så nu har vi minst 5 matlådor av de. Så har jag nyss gjort taccopaj så de blir 8-10 matlådor av de:) Så nu har vi matlådor så de räcker ett tag:) Ibland finns de inte mat så de räcker till matlådor eller man orkar inte göra mat så då är de bra att ta upp. :)

Nu ska jag lägga mig ner ett tag och kolla på True Blood... tycker jag att jag är värd. Igår sökte jag 2 jobb... och för några dagar sen sökte jag 2 andra jobb... hoppas på de:)

Kul att de är runt 45 st som läser min blogg dagligen:) Fortsätt med det. Vore även kul om ni ville lämna någon kommentar:)


Kommentarer
aleeekz - tävling pågår.

ny tävling på bloggen om valfritt smycke så in och kika : http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-nilema-design.html



Ha det så bra :)

2010-01-26 @ 16:42:13
URL: http://voffsen.blogg.se/
Annlouise

Hej på dej linda bra sida du har gjort har precis kommit in och kollat på denna sida har ej tid med internet jobbar och när man är ledig vill ej sitta framför datorn ha det så bra nullas

2010-01-26 @ 21:43:38
Linda

Kul att du oxå har hittat hit nullas:) Nej förstår att man inte vill sitta vid datan när man väl är ledig...:)

2010-01-27 @ 09:44:28
URL: http://ljeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0