Mitt i jobbarveckan

Lämnat lillkillen på dagis. Idag ville han inte gå, han ville vara hemma och kolla på Petsson och findus. Men med lite bråk så fick jag iväg honom tillsist och när han väl kommer dit brukar de funka bra.
Så nu sitter jag är med en pågenlimpa och ett glas mjölk.

Behöver verkligen städa sovrummet och köket. Jag gjorde de igår men jag fattar inte hur stökigt de kan bli över en natt. Jag blir så trött på det. Att det aldrig kan vara fint i 2 dagar. Utan man måste städa varje dag. Sen MÅSTE jag hoppa in i duschen känner mig just nu som en skabbhöna. Vill fixa mig fin. Inte bara gå runt i mjukisar hela dagarna nu när man går hemma. Sen är de så tråkigt med vädret, att de inte kan ge sig snart. De är aldelles för kallt för att vara ute. W vill ju vara ute och åka din snowracer sen vill han åka scoter men de får vi ta när pappsen kommer hem. Hoppas att de har det kanon. Men tiden går så snabbt så de är väl snart hemma igen:)

Igår hade W nått spel. La han i sin säng sen vaknade han och satt sig upp och sa: mamma, ta mig, så sträckte han ut sina armar. När han kom upp i våran säng fick inte ens Petter röra honom. Då skrek han. Han skulle typ ligga på mig. Han är så ibland, de är bara mamma som gäller.

Tigerkakemuffinsarna blev bra igår. Petter fick ta med sig resten till jobbet och hoppas de blev uppskattade. Bättre med hembakat än köpt.

Som sagt, nu ska jag hoppa in i duschen. Fixa lite i köket och sovrummet. Sen ska jag nog fortsätta kolla på true Blood, kollade på de igår och de verkade bra. Men jag har fått nån vampyrskalle. I 2 nätter nu har jag drömt om vampyrer och i natt drömde jag att Petter var en och han skulle bita mig och säga att de var ett mycket bättre liv...... Hmmm... att man kan drömma så.... Jag läser ju Twilight oxå så de blir mycket vampyrer nu för min del.

Oj de här blev att långt inlägg....Hoppas ni orkar läsa såhär långt :)
Lämna en kommentar:) Kul att du hittade hit Veronica:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0