Mys med bio

W och jag har nyss vaknat... han har varit världens gosigaste inatt... snutten:) Ätit välling och kollat på barnkanalen:) Nu ska vi fixa och dona lite härhemma sen ska vi hoppa in i duschen... så jag ska fixa mig innan vi åker brukar alltid ta sån tid....iaf när jag är själv med honom... Bror kommer hit vid kl 6. Så jag ska sätta igång och städa nu.... sen kommer väl lönekuveret idag... sen äter vi nog någon glass:) På bion ska jag ta en stooor popcorn och en stooor läsk.... eller Petter och jag delar väl.... inte orkar jag det sj....
Ska bli spännande och se om Avator är så bra alla säger. Kul å se 3D på bio:) Idag får jag ha min nya jacka :)

Återkommer i morgon:D


Kommentarer
Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar om en nystartad tävling hos mig..



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_22.html



..med chans att vinna 500kr att shoppa finfina smycken för! Har även två andra pågående o minst lika bra tävlingar..de står till höger på min sida under "tävla hos Tant" =)

2010-01-22 @ 16:42:32
URL: http://uj76.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0