Nej, jag är inte ett dugg avundsjuk, nej, nej

Mamma å pappa åker till Thailand på fredag. Snacka om skönt. Jag vill oxå åka, de är ju så underbart i Thailand. De är borta i 2 veckor. Vi åkte ju i Mars 09. Var kanon. Hoppas de får en kanon resa med mycket bad, värme, god mat och shopping. Var inte för bruna när ni kommer hem bara. :) Kommer sakna er!

Vi skulle boka biljetter till Avatar 3D på lördag men de finns inga platser kvar eller jo bara några enstaka längst fram och där vill jag inte sitta. Så de kommer väl att bli en annan helg. Många säger att den är bra så jag vill se den och de var längesen jag gick på bio. Kommer inte ens ihåg vilken film jag såg senast, tror de var i bromölla kanske?

Jag är fortfarande inne i min bok. Den är så bra. Jävla tjat tänker ni men den är så bra. :)
jobb i morgon igen då hoppas de inte blir så kallt, i tisd så hade en fläkt gått sönder och vi hade 15 grader inne. Tycker synd om petter kom måste jobba ute i de kalla idag var de -24,5 hos oss men de var kallare hos andra. Brrr... man kan ju knappt vara ute och våran kran har frysit, vi får inge kallvatten i köket bara varmt men i badrummen och tvättstugan fungerar de, konstigt.




Kommentarer
Carolina

Oj, då är det ett tag sen du såg på bio med andra ord. ;) Hoppas ni får biljetter!



Bebis kommer det också, men inte just nu. :) Vi vill vänta till vi båda har fast jobb så vi slipper oroa oss över ekonomi och allt sånt. Så det kommer sen det också. :) Vill ju jättegärna ha barn!

2010-01-07 @ 10:57:29
URL: http://bluppan.blogg.se/
jannice

hanna o dom åker med till thailand idag fre..

2010-01-08 @ 23:03:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0